• Mindig biztonságos fizetés
  • Eredeti jegyek
  • 120%-os vásárlói garancia

Vevők útmutatója

A Worldticketshopról

  1. A Worldticketshop kapcsolatban áll promóterekkel vagy más jegyértékesítő szervezettel?
  2. Hallottam hamis jegyekről a médiában. Mi erre a magyarázat?
  3. Hogyan jutnak hozzá a jegyekhez?
  4. Legális a jegyek vásárlása és eladása?
  5. Miért fizetek magasabb árat annál, mint ami a jegyre van nyomtatva?
  6. Valódiak a jegyek, amiket megveszek?

Az Ön fiókja

  1. A profilom nem működik. Mit tegyek?
  2. Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?
  3. Hogy tudok személyes fiókot létrehozni?
  4. Milyen előnyökkel jár, ha létrehozok egy profilt?

Jegy keresés

  1. Hogy lehetséges, hogy nem minden jegynél van feltüntetve a pontos hely és az ülőhely száma?
  2. Hol olvashatok részletesen az általános szabályzatról?
  3. Mit jelent az általános belépőjegy?
  4. Nem sikerült teljesíteni a fizetést. Lehetséges telefonon rendelni?
  5. Olyan jegyeket keresek, amelyek listázva vannak a weboldalon, mégsem tudok rendelni. Miért van ez?
  6. Olyan jegyeket keresek, amelyek nincsenek listázva a weboldalon. Mit tehetek?

Jegyek vásárlása

  1. A rendelésem folyamatban van. Ez mit jelent?
  2. Egymás mellé szólnak a jegyeim?
  3. Focijegyeket szeretnék vásárolni. Mi a különbség a hazai és vendéh szekciók között?
  4. Hogy tudok fizetni a jegyekért?
  5. Le lehet mondani a megrendelt jegyet?
  6. Lehet mozgáskorlátozottak számára szóló jegyet is venni?
  7. Lehet VIP jegyet is venni?
  8. Miért kell elküldenem a személyi igazolványom másolatát vagy egy számlát?
  9. Miért kell szolgáltatási / tranzakciós díjat fizessek?
  10. Mikor válik véglegessé a rendelésem?
  11. Mit jelent a vásárlói garancia?
  12. Szeretnék jegyeket rendelni, de észrevettem, hogy az ugyanabba a szekcióba szóló jegyek különböző árakon is listázva vannak. Ez hogy lehetséges?
  13. What are the most common ticketcategories used on Worldticketshop and what do they mean?

A jegyek kézbesítése

  1. A jegy kézbesítésekor alá kell írjam az átvételi bizonylatot, de aznap nem leszek otthon. Mit tegyek
  2. A személyes profilomon azt látom, hogy a rendelés teljesítésre került, de a jegyeket még nem kaptam meg
  3. A UPS már háromszor próbálta kézbesíteni a jegyeimet, de egyszer sem voltam itthon. Mit tegyek
  4. Afoglalási visszaigazoláson azt látom, hogy vannak jegyek, amelyeket csak a rendezvény városában tudnak kézbesíteni. Mit tegyek?
  5. Focijegyeket rendeltem. Mikor kapom kézhez ezeket?
  6. Hogy tudok visszatérítést igényelni a vásárlói garanciára hivatkozva?
  7. Hogy tudom megtekinteni rendelésem státuszát?
  8. Jegyeim eredetileg tervezett postázási időpontja megváltozott a rendszerben. Mit tegyek
  9. Kaptam egy emailt a jegyeim postázásáról, de már csak három nap van hátra a rendezvényig, és a jegyek még mindig nem érkeztek meg. Mit tegyek?
  10. Kaptam egy emailt, melyben a helyi postázási címem megadására kértek. Miért van ez?
  11. Kaptam egy követési számot. Mit kezdjek vele?
  12. Ki tudják kézbesíteni jegyeimet a munkahelyem címére?
  13. Mikorra várhatom a jegyek kézbesítését?
  14. Mit jelentenek a különböző rendelési státuszok?
  15. Szeretném megtekinteni rendelésem postai státuszát, de semmilyen információt nem találok erről.
  16. Tengerentúl megrendezett eseményre rendeltem jegyeket. Mikor várhatom azok kézbesítését?
  17. Van lehetőség a jegyek személyes átvételére?
  18. Van lehetőség arra, hogy a kézbesítési címet megváltoztassam?

Egyéb kérdések

  1. Are there any special security measures for high risk football matches?
  2. Az eladási ár már magában foglalja az ÁFA-t?
  3. Fizethetek a jegyekért banki átutalással?
  4. Hogy tudok kérelmet benyújtani a TicketCover alapján?
  5. Kaphatok kedvezményt, ha több rendelést is leadok egyszerre
  6. Kicserélhetem a jegyeimet?
  7. Megkaptam a jegyeimet, de valaki más neve szerepel azokon. Ez hogy lehetséges
  8. Mi történik akkor, ha elvesztettem a jegyeimet, vagy azokat ellopták?
  9. Miért kell másolatot küldjek a személyi igazolványomról és bankkártyámról
  10. Mit tehetek, ha probléma lép fel a fizetés során?
  11. Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek
  12. Olyan rendezvényre vásároltam jegyeket, mely időközben más időpontra let áttéve. Mit tegyek?
  13. Olyan rendezvényre vásároltam jegyeket, mely időközben törlésre került. Mit tegyek?
  14. Rossz jegyeket kaptam kézhez. Mit tegyek?
  15. Sajnos lebetegedtem, és ezért nem tudok elmenni a rendezvényre. Van lehetőség arra, hogy visszakapjam a jegyek árát
hu Worldticketshop Magyarország
A Worldticketshop Európában
valuta: